Η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση είναι ένα από τα μέτρα τόνωσης της οικονομίας που εξετάζει η κυβέρνηση στην παρούσα φάση, ανέφερε στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Παντελής Οικονόμου, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτή της ΝΔ Ευγενίας Τσουμάνη-Σπέντζα.
Ο κ. Οικονόμου χαρακτήρισε την περυσινή αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση «λάθος, που δεν έγινε κατά λάθος, αλλά στο πλαίσιο λήψης μέτρων σε εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου προγράμματος».
Είπε ακόμη ότι όταν τέθηκε σε ισχύ το μεσοπρόθεσμο «και με δεδομένο ότι στη γλώσσα των πιστωτών οι στόχοι είναι πάντα ονομαστικοί, ελήφθη μια σειρά από λανθασμένα μέτρα, στα οποία συμπεριλαμβανόταν και αυτό».
«Αν ήμασταν σε άλλη εποχή και δεν είχαμε κάνει τα λάθη που είχαμε κάνει επί δεκαετίες, δεν θα λαμβάναμε τέτοια μέτρα», πρόσθεσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών.
Περισσότερα στο http://24wro.blogspot.com/2012/01/blog-post_9394.html
Ο κ. Οικονόμου χαρακτήρισε την περυσινή αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση «λάθος, που δεν έγινε κατά λάθος, αλλά στο πλαίσιο λήψης μέτρων σε εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου προγράμματος».
Είπε ακόμη ότι όταν τέθηκε σε ισχύ το μεσοπρόθεσμο «και με δεδομένο ότι στη γλώσσα των πιστωτών οι στόχοι είναι πάντα ονομαστικοί, ελήφθη μια σειρά από λανθασμένα μέτρα, στα οποία συμπεριλαμβανόταν και αυτό».
«Αν ήμασταν σε άλλη εποχή και δεν είχαμε κάνει τα λάθη που είχαμε κάνει επί δεκαετίες, δεν θα λαμβάναμε τέτοια μέτρα», πρόσθεσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών.
Περισσότερα στο http://24wro.blogspot.com/2012/01/blog-post_9394.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.