Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Οξεία αντιπαράθεση Μαρινάκη -Γόντικα στο Δ.Σ της Λίγκας

Ο Μαρινάκης πήγε στο Δ.Σ. της Λίγκας και τα ...έχωσε στον Γόντικα για τα περί "φιλικών". Υπό πίεση καταδίκασε τις δηλώσεις η Λίγκα με ανακοίνωσή της, ενώ η διοργανώτρια τα "έχωσε" και στον ΟΠΑΠ!
Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού πήγε για να ζητήσει τον λόγο από τον ομόλογό του στον Παναθηναϊκό, Δημήτρη Γόντικα, ο οποίος είχε δηλώσει μετά το «διπλό» στα Γιάννενα πως «εμείς παίζουμε ντέρμπι και κάποιοι άλλοι φιλικά»... φωτογραφίζοντας τον Ολυμπιακό!

Ο Μαρινάκης ζήτησε από τον Γόντικα να ανακαλέσει για τα περί «φιλικών» που είχε δηλώσει φωτογραφίζοντας τους αλλά εκείνος αρνήθηκε και επικράτησε ένας... χαμός!

Έπειτα πάντως επικράτησαν οι ψυχραιμότεροι και η κατάσταση εξομαλύνθηκε, μιας και το θέμα της χορηγίας του ΟΠΑΠ που «καίει» επέβαλε το να σταματήσουν οι αντιπαραθέσεις...

Τελικά η διοργανώτρια αρχή εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία καταδικάζει τις δηλώσεις του προέδρου της πράσινης ΠΑΕ, κάτι το οποίο γίνεται για πρώτη φορά!



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ  http://www.sportdog.gr/article/82887/tou-evale-heri-gia-ta-philika

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.