Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Κατερίνα Καραβάτου: Πάλι στον Alpha με «Κους Κους το μεσημέρι»;

Μπορεί το «Κους Κους το μεσημέρι» να μην πήρε το πράσινο φως στις αρχές της καινούργιας τηλεοπτικής σεζόν, παρόλα αυτά οι τελευταίες φήμες θέλουν την Κατερίνα Καραβάτου και την εκπομπή της να επιστρέφουν μετά τις γιορτές στον Alpha σε νέα ώρα, αλλά και με ανανεωμένη την ομάδα του πάνελ.
Σύμφωνα μάλιστα με την «Πρωινή Μελέτη», η εκπομπή θα μεταφερθεί στη ζώνη 10 -1 το πρωί, στη θέση δηλαδή που ήταν μέχρι πέρυσι ο «Καφές με την Ελένη».

πηγή:Πρωινή Μελέτη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.