Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Α1 ΜΠΑΣΚΕΤ ΑΝΔΡΩΝ:Απορρίφθηκε η ένσταση του Αρη

Απορρίφθηκε η ένσταση του Αρη
Απορρίφθηκε, ως απαράδεκτη, από τον αθλητικό δικαστή του ΕΣΑΚΕ, η ένσταση που κατέθεσε η ΚΑΕ Άρης, μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό.
Οι «κίτρινοι» ισχυρίστηκαν ότι στην τελευταία φάση έχει γίνει φάουλ στον Τζέιμς, από τον Πελεκάνο καθώς επίσης και ότι το κόψιμο του Κάιλ Χάινς έγινε στην κάθοδο, ζητώντας το καλάθι να μετρήσει
Οι δικαστικές αρχές δεν δέχθηκαν τους ισχυρισμούς των ανθρώπων του Αρη και έτσι το σκορ παρέμεινε 70-71 υπέρ των Πειραιωτών.
 
πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.