Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

ΒΛΑΣΗΣ ΤΣΑΚΑΣ:«Υπομονή...»

«Υπομονή...»

Ανακοίνωση με την οποία δηλώνει πως το επενδυτικό πλάνο του πρίγκιπα Αλ Σαούντ -και με βάση την αρχική συμφωνία, είναι σε ισχύ- εξέδωσε ο Βλάσης Τσάκας. Ζητεί για μια ακόμη φορά υπομονή και υποστηρίζει πως μέχρι την οριστική αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς, υπάρχει τρόπος η νέα διοίκηση να εφαρμόσει το πλάνο της. Απαραίτητη προϋπόθεση η καταβολή των 15 εκατ. ευρώ η αμετακίνητη θέση της οικογένειας Βαρδινογιάννη.
Ουσιαστικά η πλευρά Τσάκα επιθυμεί νέα παράταση, προφανώς μέχρι την Τρίτη και τη ψήφιση του νομοσχεδίου, που αφορά την επενδυτική δραστηριότητα στην Ελλάδα από πολίτες χωρών που δεν ανήκουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Σε ό,τι αφορά τη λύση που προτείνεται μέχρι να οριστικοποιηθεί αυτό και να ξεπεραστούν τα όποια εμπόδια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, είναι να υπάρξει η δυνατότητα αλλαγής από τώρα του διοικητικού συμβουλίου, προκειμένου ο Αλ Σαούντ να ασκήσει διοίκηση.
Βέβαια, ένας τέτοιος όρος θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο πως δεν είναι δυνατό να γίνει αποδεκτός από τον Γιάννη Βαρδινογιάννη και είναι ξεκάθαρο πως δεν μπορεί να υπάρξει οποιαδήποτε αλλαγή μέχρι να μπουν στην ομάδα τα 15 εκατ. ευρώ από τον Αλ Σαούντ και να περάσει επίσημα στα χέρια του η ΠΑΕ.
Αρχικά ο Τσάκας είχε πει πως την Πέμπτη θα βλέπαμε το... χρώμα του χρήματος, κάτι που τελικά δεν έγινε. Από την πλευρά του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, πάντως, ξεκαθαρίζεται μετά και τη νέα αναβολή πως περιμένει να δει τα λεφτά πριν γίνει οτιδήποτε.
πηγή:sport-fm

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.