Όπως ενημέρωσε η γερμανική ποδοσφαιρική Ομοσπονδία την ΕΠΟ, για λόγους ασφαλείας δεν δέχονται να φιλοξενηθεί η αναμέτρηση του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος στη γερμανική πόλη, παρά το γεγονός ότι αυτό είχε ήδη συμφωνηθεί.
Η απόφαση αυτή προκαλεί απορίες, καθώς μόλις 24 ώρες νωρίτερα φιλοξενήθηκαν 4.000 Ελληνες φίλαθλοι στην αναμέτρηση της Ντόρτμουντ με τον Ολυμπιακό, χωρίς να υπάρξει πρόβλημα.Οπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, η ΕΠΟ ζήτησε άδεια από τους τοπικούς φορείς, από τους υπεύθυνους του γηπέδου και από τη γερμανική ποδοσφαιρική Ομοσπονδία. Και εγώ οι θετικές απαντήσεις ήρθαν από τους δύο πρώτους, καθυστερούσε το «ναι» της Ομοσπονδίας. Υπήρξε και επαφή ανάμεσα στις δύο πλευρές, αλλά τελικά η απάντηση ήταν αρνητική, λόγω σχετικής θέσης της αστυνομίας.
Αντίδραση από πλευράς ΕΠΟ δεν υπάρχει, καθώς όπως έλεγαν πηγές της Ομοσπονδίας, «για θέματα ασφάλειας δεν μπορεί να υπάρξει αντίδραση». Πλέον, η ελληνική ποδοσφαιρική Ομοσπονδία αναζητά λύση για τη διεξαγωγή του φιλικού. Οι προσπάθειες γίνονται για να πραγματοποιηθεί η αναμέτρηση σε άλλη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης, προκειμένου να μην υπάρξει μεγάλη αναστάτωση στον προγραμματισμό. Πιο πιθανή προβάλλει η επιλογή της Αυστρίας.
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για την τελική φάση του Euro 2012, η εθνική έχει προγραμματίσει δύο φιλικά μέσα στον Νοέμβριο. Εκτός από αυτό με τη Ρουμανία, θα υποδεχθεί τη Ρωσία στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» την Παρασκευή 11 Νοεμβρίου.
πηγή:sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.