Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός του ΠΑΟΚ μίλησε στο PAOK Web TV και αναφέρθηκε τόσο στην κακή εικόνα του Δικέφαλου του Βορρά στα τελευταία παιχνίδια, όσο και στην αναμέτρηση με τη Σάμροκ Ρόβερς.
Αναλυτικά μίλησε:
Για την ψυχολογία στην ομάδα, μετά τα τελευταία άσχημα αποτελέσματα: «Ο καλύτερος τρόπος να ξεπεράσεις τα άσχημα αποτελέσματα και αυτή την περίοδο είναι να παίξουμε καλά στο παιχνίδι με τους Ρόβερς. Το σημαντικό είναι μετά από άσχημα αποτελέσματα να εμφανιζόμαστε καλύτεροι στο επόμενο παιχνίδι, το οποίο τώρα είναι αυτό με τους Σάμροκ. Θέλω να περάσουμε τις κακές στιγμές γιατί δεν είναι καλό αυτό που συμβαίνει σε εμάς και δεν αξίζει στους οπαδούς μας».
Για τις μέτριες εμφανίσεις του ΠΑΟΚ τον τελευταίο μήνα:
«Δε νομίζω πως είναι η κούραση. Πίεση πάντα υπάρχει στον ΠΑΟΚ γι' αυτό είναι μεγάλη ομάδα και έχει τόσο καλούς παίκτες. Δε θέλει κανείς να παίζει σε μία τέτοια ομάδα αν δεν υπάρχει πίεση και είναι καλό για εμάς όταν, όμως, δεν έχουμε καλά αποτελέσματα, η πίεση αρχίζει να μην είναι θετική. Πρέπει μετά να κερδίζουμε κάθε παιχνίδι που παίζει ο ΠΑΟΚ και αυτό μεγαλώνει την πίεση.
Σε ότι αφορά εμένα προσωπικά δεν αισθάνομαι κουρασμένος, δε γίνεται, όμως, κάθε φορά να είναι ο καλύτερος παίκτης και αυτό ισχύει και για την ομάδα. Δεν μπορεί να είναι πάντα η καλύτερη ομάδα. Υπάρχουν φορές που τα πράγματα δεν πάνε καλά, το γκολ δεν έρχεται. Στα προηγούμενα παιχνίδια δημιουργήσαμε ευκαιρίες, δε σκοράραμε, πιστεύω όμως, ότι με δουλειά θα γυρίσουν τα πράγματα όπως συνέβη και τα προηγούμενα χρόνια».
Για το αν υπάρχει αυτοπεποίθηση ενόψει Σάμροκ:
«Το είπα και προηγουμένως. Πίεση πάντα υπάρχει, δεν είναι πάντα καλή, όπως συνέβη με τον Παναθηναϊκό. Ξέρουμε, όμως, πως είναι τα πράγματα, τα ΜΜΕ και οι οπαδοί μας πρέπει να πιστέψουν σε εμάς και να καταλάβουν πως αυτή η ομάδα, αυτοί οι παίκτες, αυτά τα τρία χρόνια έχουν κάνει όλη τη δουλειά. Φυσικά και έχουμε αυτοπεποίθηση και πάμε να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι».
Για το αν είναι θετικό αποτέλεσμα η ισοπαλία:
«Κανείς στην ομάδα, ούτε οι παίκτες, ούτε το τεχνικό τιμ πιστεύει κάτι τέτοιο. Πάμε να κερδίσουμε. Σε κάθε ματς ο ΠΑΟΚ παίζει για τη νίκη. Θα είναι δύσκολο, πιο δύσκολο απ' ότι αν παίζαμε στην έδρα μας. Πιστεύουμε στους εαυτούς μας και στην ποιότητα μας και πιστεύω ότι θα φύγουμε από εκεί με τους τρεις βαθμούς».
Για το πώς περιμένει να παίξουν οι Ιρλανδοί:
«Το διαφορετικό είναι ότι θα έχουν τους οπαδούς τους στο πλευρό τους. Ξέρω πως είναι εδώ, όταν παίζουμε στην έδρα μας με τον κόσμο μας. Δεν ξέρω πως θα είναι εκεί η ατμόσφαιρα. Αν παίξουμε όπως παίζουμε εδώ είναι πολύ πιθανό να φύγουμε με τους τρεις βαθμούς».
Για την Εθνική:
«Δεν έχω δίλημμα, αν και είναι καλά διλήμματα αυτά. Δε νομίζω ότι ο Σάντος ήρθε για να δει μόνο εμένα, είχαμε αρκετούς διεθνείς. Ο Σάντος, άλλωστε, με ξέρει τα τρία τελευταία χρόνια. Είναι ωραίο που έρχεται κάποιος από Εθνική ομάδα να με δει, έχω μιλήσει και ξέρω πως είναι τα πράγματα στην Πορτογαλία. Είναι δύσκολο για έναν παίκτη να αγωνίζεται σε ένα πρωτάθλημα όπως το ελληνικό και να έχεις να ανταγωνιστείς παίκτες όπως ο Ρονάλντο.
Πάντα υπάρχει το όνειρο να αγωνιστώ στην Εθνική ομάδα της Πορτογαλίας, αλλά τώρα με το δίλημμα που μπαίνει με τη γέννηση της κόρης μου, έχω την ευκαιρία να παίξω στην Ελλάδα και αισθάνομαι πολύ υπερήφανος για τη σιγουριά που μου μεταδίδουν εδώ. Αισθάνομαι καλά γιατί όλοι περιμένουν να πάρω μια απόφαση για το αν παίξω στην Εθνική Ελλάδας. Οφείλω πρώτα στον ΠΑΟΚ αυτό που είμαι και μετά το οφείλω σε όλη την Ελλάδα».
Για την επικείμενη γέννηση της κόρης του:
«Δεν περιμένω πως θα έχουμε γέννα τις επόμενες δύο εβδομάδες. Θα είμαι εδώ σίγουρα όταν γεννήσει η κοπέλα μου. Δεν το έχω καταλάβει ακόμη πολύ καλά αυτό που έρχεται. Είναι πολύ διαφορετικά τα συναισθήματα από αυτά που βιώνεις στο ποδόσφαιρο. Ένας άνθρωπος έρχεται στη ζωή και δεν ξέρω τι πρέπει να αισθανθώ».
πηγή:sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.