Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Στη μάχη του Λεν Τρόφι Ολυμπιακός και ΝΕΠ

Δύο ελληνικές ομάδες αρχίζουν το φετινό ευρωπαϊκό τους ταξίδι, μετέχοντας στον α' προκριματικό γύρο του Λεν Τρόφι στην υδατοσφαίριση γυναικών.
Ο Ολυμπιακός, αν και πρωταθλητής, μετέχει στο Λεν Τρόφι και φαντάζει ένα από τα φαβορί για να φθάσει μέχρι τον τελικό και την κατάκτησή του.
Η προσπάθεια ξεκινά από τα βάθη της Ρωσίας, στην πόλη Ζλάτουστ, κοντά στα σύνορα της αχανούς χώρας με το Καζακστάν.
Η τοπική Ουραλότσκα φιλοξενεί έναν από τους τρεις ομίλους της πρώτης προκριματικής φάσης και ο Ολυμπιακός στην εναρκτήρια ημέρα του ομίλου την Πέμπτη (3/11) έχει ρεπό.
Ο πρώτος του αγώνας του θα είναι την Παρασκευή (4/11) με τη γερμανική Ανόβερσερ. Ο αγώνας θα αρχίσει στις 12 το μεσημέρι τοπική ώρα, 8 το πρωί ώρα Ελλάδας, καθώς αυτή την εποχή υπάρχει διαφορά τεσσάρων ωρών.

Στις 06:45 το πρωί του Σαββάτου (5/11) θα παίξουν κόντρα στη γαλλική Λιλ και στις 13:45 την ίδια μέρα θα αντιμετωπίσουν τη σουηδική Γιάρφαλα.
Τέλος, την Κυριακή (6/11), στις 7:45 το πρωί, θα παίξουν το ματς πρωτιάς κόντρα στην Ουραλότσκα.
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού Χάρης Παυλίδης, έχει συμπεριλάβει στην αποστολή της εξής αθλήτριες,: Τσουρή, Χιλ, Ελ. Πλευρίτου, Ψούνη, Μανωλιουδάκη, Αβραμίδου, Μαυρέλου, Μαρ. Πλευρίτου, Κουγιουμτζή, Μπαλωμενάκη, Αντωνάκου, Κώτσια, Διαμαντοπούλου.
Στην έδρα της η ΝΕΠ
Η ΝΕ Πατρών θα φιλοξενήσει όμιλο της α' προκριματικής φάσης του Λεν Τρόφι γυναικών και η αχαϊκή ομάδα θα κάνει αρχή την Πέμπτη (3/11) κόντρα στην ανίσχυρη Λόντον Ότερ από τη Μ. Βρετανία.
«Στόχος της ομάδας είναι η πρόκριση στον επόμενο γύρο της διοργάνωσης και η κατάληψη της καλύτερης δυνατής θέσης, ώστε να έχουμε πιο ευνοϊκή κλήρωση.
Τα παιχνίδια αυτά τα βλέπουμε περισσότερο ως μια ευκαιρία να δώσουμε δυνατούς αγώνες και να δουλέψουμε κάποια πράγματα, ενόψει του πρωταθλήματος, αλλά και της συνέχειας της Ευρώπης, καθώς μέχρι στιγμής έχουμε δώσει μόνο ένα φιλικό ματς.
Η Πάντοβα είναι πολύ δυνατή ομάδα και μαζί με την Σαραγόσα και εμάς, θα διεκδικήσουμε τις τρεις πρώτες θέσεις
», δήλωσε ο τεχνικός της ΝΕΟ, Λάμπρος Αναστασόπουλος

Το πρόγραμμα του ομίλου
Πέμπτη 3 Νοεμβρίου
7.30μ.μ.: ΝΕΠ-Λόντον
9μ.μ.: Σαραγόσα-Πάντοβα

Παρασκευή 4 Νοιεμβρίου
11π.μ.: Σαραγόσα-Χάποελ
12.30μ.μ.: Πάντοβα-Λόντον
7.30μ.μ.: ΝΕΠ-Χάποελ
9μ.μ.: Λόντον-Σαραγόσα

Σάββατο 5 Νοεμβρίου6μ.μ.: Χάποελ-Πάντοβα
7.30μ.μ.: ΝΕΠ-Σαραγόσα

Κυριακή 6 Νοεμβρίου10π.μ.: Λόντον-Χάποελ
11π.μ.: ΝΕΠ-Πάντοβα

Ο τρίτος όμιλος της α' φάσης θα γίνει στην Ιμπέρια της Ιταλίας με τη συμμετοχή της ομώνυμης ομάδας, της ρωσικής Χάντι Μανζίσκ, της βρετανικής Λόντονξ Πίνγκουιν, της σερβικής Ζελιεζνίσκι και της γαλλικής Μπορντό.

πηγή;sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.