Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

«Ο Κασάνο υπέστη ισχαιμικού τύπου βλάβη»

Ο Αντόνιο Κασάνο!Την πόρτα του χειρουργείου θα διαβεί ο Αντόνιο Κασάνο, καθώς, όπως επιβεβαίωσε και επίσημα η διοίκηση της Μίλαν, ο ποδοσφαιριστής υπέστη ισχαιμικού τύπου εγκεφαλική βλάβη, θα υποβληθεί σε επέμβαση και θα μείνει για αρκετούς μήνες εκτός αγωνιστικής δράσης.
 
 
 
Ο Αντόνιο Κασάνο!
Ο διεθνής επιθετικός κατέρρευσε τη νύχτα του Σαββάτου στο αεροδρόμιο του Μιλάνου και μόλις λίγα λεπτά μετά την επιστροφή των «ροσονέρι» από τη Ρώμη και τον αγώνα πρωταθλήματος με τη Ρόμα και εισήχθη στο νοσοκομείο.
Ο Κασάνο υποβλήθηκε σε συγκεκριμένες εξετάσεις, που κατέδειξαν πρόβλημα στην καρδιά, το οποίο θα αντιμετωπιστεί με μία «μικρή καρδιοχειρουργική επέμβαση τις προσεχείς ημέρες», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της Μίλαν.

«Δεν διατρέχει κίνδυνο η καριέρα του»Την ίδια στιγμή ο αντιπρόεδρος της Μίλαν, Αντριάνο Γκαλιάνι έβγαινε και δήλωνε πως ο Αντόνιο Κασάνο θα επιστρέψει δριμύτερος σε διάστημα τεσσάρων έως έξι μηνών και δεν τίθεται κανένα θέμα αποχώρησης από την ενεργό δράση.«Ο Κασάνο είναι καλά. Η καρδιά του έχει ένα μικρό πρόβλημα, αλλά με την επέμβαση θα αποκατασταθεί. Η καριέρα του δεν διατρέχει κίνδυνο. Θα χρειαστεί μερικούς μήνες για να αποθεραπευτεί, αλλά πιθανότατα θα χρειαστούν 4-6 μήνες για να μπορεί να παίξει», δήλωσε ο εκ των στενότερων συνεργατών του Σίλβιο Μπερλουσκόνι στη Μίλαν και συμπλήρωσε: «Οι γιατροί θα αποφασίσουν. Το μόνο που ξέρω είναι πως του λείπει το ποδόσφαιρο, αλλά του είπα πως θα κρατήσουμε τη θέση του ζεστή».
 
πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.