Μειώσεις αποδοχών της τάξης του 20% -για τα επόμενα δύο χρόνια- σε όλους τους εργαζόμενους ανακοίνωσε σήμερα με επιστολή του ο ισχυρός άνδρας του συγκροτήματος Σταύρος Ψυχάρης.
Ο κ. Ψυχάρης επισημαίνει ότι η εταιρεία θα επιβιώσει με θυσίες και σκληρή λιτότητα και προαναγγέλλει σειρά εκδοτικών μεταβολών, ενώ επίσης αφήνει να εννοηθεί ότι ο ΔΟΛ θα βγει από τη στρατηγική των «δώρων» που όπως επισημαίνει «έχουν διαλύσει τα Μέσα Ενημερώσεως στα πλαίσια ενός άκριτου και καταστροφικού ανταγωνισμού».
Διαβάστε περισσότερα στο www.iefimerida.gr /Media
Φωτό: nonews-news.blogspot.com
Ο κ. Ψυχάρης επισημαίνει ότι η εταιρεία θα επιβιώσει με θυσίες και σκληρή λιτότητα και προαναγγέλλει σειρά εκδοτικών μεταβολών, ενώ επίσης αφήνει να εννοηθεί ότι ο ΔΟΛ θα βγει από τη στρατηγική των «δώρων» που όπως επισημαίνει «έχουν διαλύσει τα Μέσα Ενημερώσεως στα πλαίσια ενός άκριτου και καταστροφικού ανταγωνισμού».
Διαβάστε περισσότερα στο www.iefimerida.gr /Media
Φωτό: nonews-news.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.