Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Μειώσεις αποδοχών κατά 20%, για τα επόμενα δύο χρόνια στον ΔΟΛ

Μειώσεις αποδοχών της τάξης του 20% -για τα επόμενα δύο χρόνια- σε όλους τους εργαζόμενους ανακοίνωσε σήμερα με επιστολή του ο ισχυρός άνδρας του συγκροτήματος Σταύρος Ψυχάρης.

Ο κ. Ψυχάρης επισημαίνει ότι η εταιρεία θα επιβιώσει με θυσίες και σκληρή λιτότητα και προαναγγέλλει σειρά εκδοτικών μεταβολών, ενώ επίσης αφήνει να εννοηθεί ότι ο ΔΟΛ θα βγει από τη στρατηγική των «δώρων» που όπως επισημαίνει «έχουν διαλύσει τα Μέσα Ενημερώσεως στα πλαίσια ενός άκριτου και καταστροφικού ανταγωνισμού».

Διαβάστε περισσότερα στο www.iefimerida.gr /Media
Φωτό: nonews-news.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.