Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Στους ευέλπιδες ο αρχηγός ΓΕΣ, μετά από το κρούσμα των ΄΄σταγονιδίων΄΄

Με το ένα πόδι έξω από την Σχολή Ευελπίδων βρίσκεται ο αρχηγός των τεταρτοετών φοιτητών των Ευέλπιδων, ο οποίος λέγεται ότι χαρακτήρισε "μπούρδα" την επέτειο του Πολυτεχνείου και παρότρυνε ομάδα πέντε πρωτοετών σπουδαστών να τραγουδήσουν τον ύμνο της 21ης Απριλίου.

Η αποκάλυψη του περιστατικού αυτού από την εφημερίδα "το Βήμα", πυροδότησε μια αλυσίδα από γεγονότα.

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος χαρακτήρισε το περιστατικό "προσβλητικό, προκλητικό και απαράδεκτο" και ζήτησε από τον αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας στρατηγό Μιχάλη Κωσταράκο "να διαμηνύσει προς το στράτευμα και να καταστήσει σαφές, ότι δεν θα γίνεται ανεκτή οποιαδήποτε συμπεριφορά παρέκκλισης από τις αρχές της Δημοκρατίας, των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και της Ελευθερίας. Αρχές, επί των οποίων είναι θεμελιωμένη η Ελληνική Δημοκρατία και Κοινωνία".

Το Γενικό Επιτελείο Στρατού, ανακοίνωσε ότι έπειτα από ένορκη διοικητική εξέταση, έχουν ήδη επιβληθεί αυστηρές πειθαρχικές ποινές, χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν τιμωρήθηκαν και άλλοι φοιτητές πλην του μέχρι τις 17 Νοεμβρίου αρχηγού της Σχολής Ευελπίδων.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΣ, "ο πρωταίτιος έχει απαλλαχθεί από τα διοικητικά του καθήκοντα και παραπέμπεται στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της Σχολής με το ερώτημα της αποπομπής του".

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr /politics

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.