Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Να και ένα ευχάριστο για τον ποδοσφαιρικό Ολυμπιακό: Έτοιμος ο Ιμπαγάσα!

Μέσα στις τόσες αναποδιές των τελευταίων ωρών, να και ένα ευχάριστο νέο στον Ολυμπιακό. Ο Αριέλ Ιμπαγάσα προπονήθηκε κανονικά τη Δευτέρα και είναι πολύ πιθανό να τον δούμε στην αποστολή και πιθανότατα στην 11άδα της αναμέτρησης με τη Δόξα Δράμας την Τετάρτη στο Καραϊσκάκη.

Διαβάστε περισσότερα στο http://www.thrylos.gr/podosfairo/article/15068/etoimos-o-ibagasa/
ΠΗΓΗ: www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.