Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΚΩΣΤΕΝΟΓΛΟΥ: «ΆΔΙΚΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ»

Την απογοήτευσή του από το τελικό αποτέλεσμα του ντέρμπι εξέφρασε ο Νίκος Κωστένογλου, σε δηλώσεις του αμέσως μετά το τελευταίο σφύριγμα του Κωνσταντινέα μιλώντας στη κάμερα του Nova.

«Το τελικό αποτέλεσμα μας αδικεί», ήταν τα πρώτα λόγια του τεχνικού των «κιτρινόμαυρων» που δικαιολόγησε την άποψή του, επισημαίνοντας:
«Νομίζω ότι είμαστε καλά διαβασμένοι. Ο Ολυμπιακός δεν είχε καμία ευκαιρία, αλλά στην πρώτη φάση που έκανε πέτυχε γκολ».
Και ο Κωστένογλου ολοκλήρωσε τις δηλώσεις του, τονίζοντας ότι... «εμείς όμως ισοφαρίσαμε και είχαμε καλύτερη εικόνα, αν και ούτε κι εμείς είχαμε πολλές ευκαιρίες».

πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.