Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ: «ΟΙ ΑΡΤΗΡΙΕΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ 100% ΒΟΥΛΩΜΕΝΕΣ»

Σε κυπριακή εκπομπή φιλοξενήθηκε ο Πασχάλης Τερζής.
Ο αγαπημένος καλλιτέχνης μίλησε για την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του, την οποία αφήνει στο παρελθόν και κοιτάει με αισιοδοξία το μέλλον. «Πήγα και γύρισα κανονικά. Οι αρτηρίες μου ήταν 100% βουλωμένες», δήλωσε και συνέχισε: «Δεν είμαι από αυτούς που βάζουν μαύρα γυαλιά και καπέλα να κρυφτούν, αφού κάναμε μεγάλη προσπάθεια να γίνουμε γνωστοί. Μου αρέσει όταν με σταματάνε στον δρόμο και μου λένε: «Γεια σου Πασχαλάρα , γεια σου χοντρέ». Δεν έχω κανένα πρόβλημα ξέρω ότι το κάνουν από αγάπη».

πηγή: markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.