Η εμφάνιση του Ολυμπιακού στο ντέρμπι με την ΑΕΚ έφερε πολλές ερωτήσεις στον Ερνέστο Βαλβέρδε για την εικόνα των «ερυθρόλευκων».
Ο Ισπανός τεχνικός παραδέχθηκε την κακή εικόνα της ομάδας του, ωστόσο ξεκαθάρισε ότι είναι τελείως λανθασμένη η αντίληψη που υπάρχει ότι ο Ολυμπιακός είναι ήδη πρωταθλητής από τον Οκτώβριο!Παράλληλα, ο Βαλβέρδε επεσήμανε ότι οι πολλές διακοπές στον αγώνα δεν επέτρεψε να υπάρξει ρυθμός στην αναμέτρηση, ανέφερε ότι οι παίκτες του δεν σκέφτονταν την αναμέτρηση που ακολουθεί με την Ντόρτμουντ και υπεραμύνθηκε των επιλογών του όσον αφορά τις αλλαγές που έκανε, διαφωνώντας με τους δημοσιογράφους που επεσήμαναν με τις ερωτήσεις τους ένα «βόλεμα», στο δεύτερο ημίχρονο, πάνω στην ισοπαλία.
«Σήμερα ήταν ένα παιχνίδι με πάρα πολύ χαμηλούς ρυθμούς, από τα ματς που δεν μένουν στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου, παρόλο που μπήκαν δύο όμορφα γκολ. Ηταν ένα παιχνίδι χωρίς πολλές φάσεις που κατέληξε με ισοπαλία. Στο πρώτο ημίχρονο, από τη στιγμή που βάλαμε το πρώτο γκολ, η ομάδα ήταν αρκετά καλή. Δεν έγιναν πάρα πολλές φάσεις, αλλά είχαμε τον έλεγχο κατά κάποιο τρόπο», τόνισε αρχικά στη συνέντευξη Τύπου ο Ισπανός.
Και πρόσθεσε: «Στο δεύτερο ημίχρονο η ΑΕΚ άρχισε καλύτερα, αλλά καμία ομάδα δεν είχε ευκαιρίες. Ηταν ένα παιχνίδι με πάρα πολλές διακοπές, δεν είχε συνέχεια, ήταν πολλές οι διακοπές, ήταν ένα ματς χωρίς πολύ ενδιαφέρον, χωρίς πολλές ευκαιρίες. Πιστέψαμε όσο περνούσε η ώρα ότι μπορούσαμε να κάνουμε κάτι παραπάνω, ότι είχαμε κατακτήσει τον έλεγχο, όμως ούτε εμείς ούτε η ΑΕΚ καταφέραμε στις λίγες ευκαιρίες να κάνουμε κάτι παραπάνω».
Στη συνέχεια, απαντώντας σε ερωτήσεις, μίλησε:
Για το γεγονός πως φάνηκε ότι οι παίκτες του Ολυμπιακού «δεν κατέβηκαν» στο γήπεδο και ότι σκέφτονταν την Ντόρτμουντ:
«Όχι, δεν έχει σχέση με την Ντόρτμουντ, θα ήμασταν πιο ήρεμοι αν ήταν γι' αυτό. Η ΑΕΚ προσπάθησε να παίξει με μακρινές μπαλιές, εμείς να αποκρούσουμε και να πάρουμε τον έλεγχο. Δεν έχει σχέση με την Ντόρτμουντ, απλά δεν παίξαμε καλά».
Γιατί η ομάδα δεν έπιασε το ρυθμό που θέλει ο ίδιος:
«Εχουμε ξαναπαίξει άσχημα παιχνίδια πριν από αυτό. Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι έπαιζε και ο αντίπαλος, για να παίξεις καλά πρέπει να υπάρχει συνέχεια στον αγώνα για να κάνεις παιχνίδι. Δεν μπορέσαμε να κάνουμε το παιχνίδι μας και ένας λόγος ήταν οι διακοπές, κάθε 10 δευτερόλεπτα σταμάταγε το παιχνίδι είτε για κάποια διαφωνία, είτε για κάποια κάρτα, είτε για φάουλ. Δεν μπορούσαμε να έχουμε επαφή και ρυθμό με την μπάλα. Δεν είναι δικαιολογία αυτή, παίξαμε άσχημα. Αν δεν έχεις χρόνο με την μπάλα στα πόδια σου κανένας παίκτης δεν μπορεί να δημιουργήσει το παιχνίδι που θέλει.
Όπως και να χει είναι ένα ντέρμπι, είναι φυσιολογικό να παίζεται λίγο ποδόσφαιρο και να υπάρχουν περισσότερες διακοπές. Και οι δύο ομάδες έπαιξαν δυνατά για να πάρουν τον έλεγχο, ήταν μεγάλος ο ανταγωνισμός. Όλα τα ντέρμι που έχω ζήσει με την ΑΕΚ ήταν έτσι, εκτός από το περυσινό 6-0. Και εδώ όταν χάσαμε αλλά και όταν κερδίσαμε ήταν έτσι. Πρέπει όμως να είσαι προετοιμασμένος να ξέρεις να παίζεις αυτά τα ματς, γιατί μπορεί να κριθούν σε μια στημένη φάση, σε έναν τσακωμό, σε μια αποβολή. Ξέραμε ότι συνήθως ήταν έτσι».
Για το τι ήθελε να κάνει με την αλλαγή του Φουστέρ με τον Μέλμπεργκ και αν πίστεψε ότι με τις 3 εσωτερικές αλλαγές θα έφτιαχνε ο ρυθμός:
«Η αλλαγή ήταν αναγκαστική, ο Φουστέρ είχε τραυματιστεί, ένιωθε πόνους στην πλάτη. Ετσι μπήκε ο Μέλμπεργκ πίσω και ο Μοντεστό στο κέντρο για να ενδυναμωθεί το κέντρο. Ηταν μια γρήγορη απόφαση, με αρκετό ρίσκο, αναγκαστικά έπρεπε να γίνει. Δεν είχαμε πολλές λύσεις, έλειπαν οι Τοροσίδης και Μανιάτης και δεν υπήρχε άλλη λύση για δεξιά. Και με δεδομένο ότι ο Λυμπερόπουλος δημιούργησε προβλήματα και αυτό φάνηκε και στο γκολ, προσπάθησα να ενδυναμώσω το κέντρο».
πηγή: sentragoal.gr
Ο Ισπανός τεχνικός παραδέχθηκε την κακή εικόνα της ομάδας του, ωστόσο ξεκαθάρισε ότι είναι τελείως λανθασμένη η αντίληψη που υπάρχει ότι ο Ολυμπιακός είναι ήδη πρωταθλητής από τον Οκτώβριο!Παράλληλα, ο Βαλβέρδε επεσήμανε ότι οι πολλές διακοπές στον αγώνα δεν επέτρεψε να υπάρξει ρυθμός στην αναμέτρηση, ανέφερε ότι οι παίκτες του δεν σκέφτονταν την αναμέτρηση που ακολουθεί με την Ντόρτμουντ και υπεραμύνθηκε των επιλογών του όσον αφορά τις αλλαγές που έκανε, διαφωνώντας με τους δημοσιογράφους που επεσήμαναν με τις ερωτήσεις τους ένα «βόλεμα», στο δεύτερο ημίχρονο, πάνω στην ισοπαλία.
«Σήμερα ήταν ένα παιχνίδι με πάρα πολύ χαμηλούς ρυθμούς, από τα ματς που δεν μένουν στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου, παρόλο που μπήκαν δύο όμορφα γκολ. Ηταν ένα παιχνίδι χωρίς πολλές φάσεις που κατέληξε με ισοπαλία. Στο πρώτο ημίχρονο, από τη στιγμή που βάλαμε το πρώτο γκολ, η ομάδα ήταν αρκετά καλή. Δεν έγιναν πάρα πολλές φάσεις, αλλά είχαμε τον έλεγχο κατά κάποιο τρόπο», τόνισε αρχικά στη συνέντευξη Τύπου ο Ισπανός.
Και πρόσθεσε: «Στο δεύτερο ημίχρονο η ΑΕΚ άρχισε καλύτερα, αλλά καμία ομάδα δεν είχε ευκαιρίες. Ηταν ένα παιχνίδι με πάρα πολλές διακοπές, δεν είχε συνέχεια, ήταν πολλές οι διακοπές, ήταν ένα ματς χωρίς πολύ ενδιαφέρον, χωρίς πολλές ευκαιρίες. Πιστέψαμε όσο περνούσε η ώρα ότι μπορούσαμε να κάνουμε κάτι παραπάνω, ότι είχαμε κατακτήσει τον έλεγχο, όμως ούτε εμείς ούτε η ΑΕΚ καταφέραμε στις λίγες ευκαιρίες να κάνουμε κάτι παραπάνω».
Στη συνέχεια, απαντώντας σε ερωτήσεις, μίλησε:
Για το γεγονός πως φάνηκε ότι οι παίκτες του Ολυμπιακού «δεν κατέβηκαν» στο γήπεδο και ότι σκέφτονταν την Ντόρτμουντ:
«Όχι, δεν έχει σχέση με την Ντόρτμουντ, θα ήμασταν πιο ήρεμοι αν ήταν γι' αυτό. Η ΑΕΚ προσπάθησε να παίξει με μακρινές μπαλιές, εμείς να αποκρούσουμε και να πάρουμε τον έλεγχο. Δεν έχει σχέση με την Ντόρτμουντ, απλά δεν παίξαμε καλά».
Γιατί η ομάδα δεν έπιασε το ρυθμό που θέλει ο ίδιος:
«Εχουμε ξαναπαίξει άσχημα παιχνίδια πριν από αυτό. Πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι έπαιζε και ο αντίπαλος, για να παίξεις καλά πρέπει να υπάρχει συνέχεια στον αγώνα για να κάνεις παιχνίδι. Δεν μπορέσαμε να κάνουμε το παιχνίδι μας και ένας λόγος ήταν οι διακοπές, κάθε 10 δευτερόλεπτα σταμάταγε το παιχνίδι είτε για κάποια διαφωνία, είτε για κάποια κάρτα, είτε για φάουλ. Δεν μπορούσαμε να έχουμε επαφή και ρυθμό με την μπάλα. Δεν είναι δικαιολογία αυτή, παίξαμε άσχημα. Αν δεν έχεις χρόνο με την μπάλα στα πόδια σου κανένας παίκτης δεν μπορεί να δημιουργήσει το παιχνίδι που θέλει.
Όπως και να χει είναι ένα ντέρμπι, είναι φυσιολογικό να παίζεται λίγο ποδόσφαιρο και να υπάρχουν περισσότερες διακοπές. Και οι δύο ομάδες έπαιξαν δυνατά για να πάρουν τον έλεγχο, ήταν μεγάλος ο ανταγωνισμός. Όλα τα ντέρμι που έχω ζήσει με την ΑΕΚ ήταν έτσι, εκτός από το περυσινό 6-0. Και εδώ όταν χάσαμε αλλά και όταν κερδίσαμε ήταν έτσι. Πρέπει όμως να είσαι προετοιμασμένος να ξέρεις να παίζεις αυτά τα ματς, γιατί μπορεί να κριθούν σε μια στημένη φάση, σε έναν τσακωμό, σε μια αποβολή. Ξέραμε ότι συνήθως ήταν έτσι».
Για το τι ήθελε να κάνει με την αλλαγή του Φουστέρ με τον Μέλμπεργκ και αν πίστεψε ότι με τις 3 εσωτερικές αλλαγές θα έφτιαχνε ο ρυθμός:
«Η αλλαγή ήταν αναγκαστική, ο Φουστέρ είχε τραυματιστεί, ένιωθε πόνους στην πλάτη. Ετσι μπήκε ο Μέλμπεργκ πίσω και ο Μοντεστό στο κέντρο για να ενδυναμωθεί το κέντρο. Ηταν μια γρήγορη απόφαση, με αρκετό ρίσκο, αναγκαστικά έπρεπε να γίνει. Δεν είχαμε πολλές λύσεις, έλειπαν οι Τοροσίδης και Μανιάτης και δεν υπήρχε άλλη λύση για δεξιά. Και με δεδομένο ότι ο Λυμπερόπουλος δημιούργησε προβλήματα και αυτό φάνηκε και στο γκολ, προσπάθησα να ενδυναμώσω το κέντρο».
πηγή: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.