Η πολυαναμενόμενη πρεμιέρα για το «Πρωινό ΑΝΤ1» πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας με τον βασικό οικοδεσπότη της, Γιώργο Παπαδάκη, να καλημερίζει για πρώτη φορά το κοινό μέσα από το στούντιο.
«Τι έγινε; Ξεκινήσαμε; Δεν μπορώ να ξεκινήσω έτσι.. μόνος μου; Τελείως; Κάποτε έλεγα “καλημέρα Ελλάδα”. Από σήμερα θα λέω “καλημέρα κύριες και κύριοι στο καινούριο πρωινό του ΑΝΤ1! Σας καλωσορίζουμε, λοιπόν, σε μια καινούρια προσπάθεια που σαν στόχο θα έχει την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Την ενημέρωση θα την αναλάβουμε εμείς, την ψυχαγωγία κάποιοι άλλοι. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα βάλουμε τα δυνατά μας, έτσι ώστε να μην κάνουμε ακόμα πιο μαύρη τη ζωή μας. Γιατί μαύρη είναι, σαν το σακάκι μου. Αλλά εγώ αποφάσισα να το παίξω λιγάκι πιο αισιόδοξος. Γιʼ αυτό πετάω το πένθιμο ντύσιμο της γραβάτας» ήταν τα πρώτα λόγια του 60χρονου δημοσιογράφου, ο οποίος αφού σηκώθηκε από την καρέκλα του, έδειξε συνολικά το ντύσιμό του -τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι μπλέιζερ- όπως τον είχαν συμβουλεύσει να ντυθεί οι κυρίες που θα έχει στο πλευρό του τη φετινή χρονιά.
Αμέσως μετά, ο Γιώργος Παπαδάκης παρουσίασε την Ντόρα Κουτροκόη και τη Χριστίνα Τσόκλη και τους ευχήθηκε καλή αρχή: «Μαζί θα δώσουμε τη μάχη. Τη μάχη για την ενημέρωση. Ας ξεχάσουμε την ψυχαγωγία. Εμείς θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο φρέσκοι, πιο ζωντανοί. Θα προσπαθήσουμε να μην κάνουμε ακόμα πιο μαύρη τη ζωή των ανθρώπων. Αλλά είμαστε δημοσιογράφοι και θα ενημερώνουμε. Είσαστε έτοιμοι; Καλή αρχή λοιπόν, κυρίες και κύριοι! Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε!» είπε γελώντας και καλωσόρισε τον συνάδελφό του, Ντίνο Σιωμόπουλο. Λίγα λεπτά μετά, αναφέρθηκε στα θέματα της πρεμιέρας του, τους υπόλοιπους συνεργάτες του, και μας ξενάγησε στο σκηνικό της εξάωρης πρωινής εκπομπής.
Τέλος, ο Γιώργος Παπαδάκης θέλησε να πει καλή επιτυχία στους συναδέλφους του στα αντίπαλα κανάλια: «Είναι μια δύσκολη χρονιά για όλους μας. Να στείλουμε λοιπόν την αγάπη μας και σε αυτούς που δεν θα είναι και σε άλλα γραφεία διπλανά ή απέναντι. Και σε αυτούς που δουλεύουν απέναντι. Εγώ, ως παλιός, έχω την ανάγκη να πω καλημέρα σε Οικονομέα-Καμπουράκη, Γιώργο Αυτιά, Λυριτζή-Οικονόμου και στην Ελεονώρα Μελέτη. Σε αυτό το στούντιο την καλωσόρισα (την Ελεονώρα) για πρώτη φορά στην τηλεόραση, λέγοντας “Καλημέρα σας, είμαι ο Γιώργος Μελέτης”».
«Τι έγινε; Ξεκινήσαμε; Δεν μπορώ να ξεκινήσω έτσι.. μόνος μου; Τελείως; Κάποτε έλεγα “καλημέρα Ελλάδα”. Από σήμερα θα λέω “καλημέρα κύριες και κύριοι στο καινούριο πρωινό του ΑΝΤ1! Σας καλωσορίζουμε, λοιπόν, σε μια καινούρια προσπάθεια που σαν στόχο θα έχει την ενημέρωση και την ψυχαγωγία. Την ενημέρωση θα την αναλάβουμε εμείς, την ψυχαγωγία κάποιοι άλλοι. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα βάλουμε τα δυνατά μας, έτσι ώστε να μην κάνουμε ακόμα πιο μαύρη τη ζωή μας. Γιατί μαύρη είναι, σαν το σακάκι μου. Αλλά εγώ αποφάσισα να το παίξω λιγάκι πιο αισιόδοξος. Γιʼ αυτό πετάω το πένθιμο ντύσιμο της γραβάτας» ήταν τα πρώτα λόγια του 60χρονου δημοσιογράφου, ο οποίος αφού σηκώθηκε από την καρέκλα του, έδειξε συνολικά το ντύσιμό του -τζιν παντελόνι, πουκάμισο και σακάκι μπλέιζερ- όπως τον είχαν συμβουλεύσει να ντυθεί οι κυρίες που θα έχει στο πλευρό του τη φετινή χρονιά.
Αμέσως μετά, ο Γιώργος Παπαδάκης παρουσίασε την Ντόρα Κουτροκόη και τη Χριστίνα Τσόκλη και τους ευχήθηκε καλή αρχή: «Μαζί θα δώσουμε τη μάχη. Τη μάχη για την ενημέρωση. Ας ξεχάσουμε την ψυχαγωγία. Εμείς θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο φρέσκοι, πιο ζωντανοί. Θα προσπαθήσουμε να μην κάνουμε ακόμα πιο μαύρη τη ζωή των ανθρώπων. Αλλά είμαστε δημοσιογράφοι και θα ενημερώνουμε. Είσαστε έτοιμοι; Καλή αρχή λοιπόν, κυρίες και κύριοι! Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε!» είπε γελώντας και καλωσόρισε τον συνάδελφό του, Ντίνο Σιωμόπουλο. Λίγα λεπτά μετά, αναφέρθηκε στα θέματα της πρεμιέρας του, τους υπόλοιπους συνεργάτες του, και μας ξενάγησε στο σκηνικό της εξάωρης πρωινής εκπομπής.
Τέλος, ο Γιώργος Παπαδάκης θέλησε να πει καλή επιτυχία στους συναδέλφους του στα αντίπαλα κανάλια: «Είναι μια δύσκολη χρονιά για όλους μας. Να στείλουμε λοιπόν την αγάπη μας και σε αυτούς που δεν θα είναι και σε άλλα γραφεία διπλανά ή απέναντι. Και σε αυτούς που δουλεύουν απέναντι. Εγώ, ως παλιός, έχω την ανάγκη να πω καλημέρα σε Οικονομέα-Καμπουράκη, Γιώργο Αυτιά, Λυριτζή-Οικονόμου και στην Ελεονώρα Μελέτη. Σε αυτό το στούντιο την καλωσόρισα (την Ελεονώρα) για πρώτη φορά στην τηλεόραση, λέγοντας “Καλημέρα σας, είμαι ο Γιώργος Μελέτης”».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.