Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Η ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ 2ης ΖΩΝΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤ1,ΤΟΥ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΥ..

Πολύ ωραίες εντυπώσεις άφησε το ολοκαίνουργιο και μαραθώνιο πρωινό του ANT1(07:00-13:00).Δείτε πως ξεκίνησαν την εκπομπή μετά από τον Γιώργο Παπαδάκη η Σίσσυ Χρηστίδου με τον Χρήστο Φερεντίνο και πως παρουσίασαν την Λίτσα Πατέρα για τη δική της ενότητα(ζώδια) και πως την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου(μαγειρική).Καλεσμένες ήταν η Ζέτα Μακρυπούλια που είναι το δυνατό χαρτί του καναλιού και η Ελένη Φουρέιρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.