Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΔΩΘΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΤΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ

Πολύ πιθανό είναι να μεταδοθεί κανονικά, απ' τη ΝΕΤ, ο αγώνας Ολυμπιακού-Ντόρτμουντ,ο οποίος θα γίνει την Τετάρτη, στο πλαίσιο της τρίτης αγωνιστικής των ομίλων του Τσάμπιονς λιγκ.

Η διοίκηση της ΕΡΤ ζήτησε εξαίρεση απ' την ΠΟΣΠΕΡΤ, ώστε να δοθεί άδεια για να μεταδοθεί ο αγώνας, παρά την στάση εργασίας που θα κάνουν οι εργαζόμενοι της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, απ' τις 6 ως τις 12 τα μεσάνυχτα της Τετάρτης.

πηγή:blog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.