Πολύ πιθανό είναι να μεταδοθεί κανονικά, απ' τη ΝΕΤ, ο αγώνας Ολυμπιακού-Ντόρτμουντ,ο οποίος θα γίνει την Τετάρτη, στο πλαίσιο της τρίτης αγωνιστικής των ομίλων του Τσάμπιονς λιγκ.
Η διοίκηση της ΕΡΤ ζήτησε εξαίρεση απ' την ΠΟΣΠΕΡΤ, ώστε να δοθεί άδεια για να μεταδοθεί ο αγώνας, παρά την στάση εργασίας που θα κάνουν οι εργαζόμενοι της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης, απ' τις 6 ως τις 12 τα μεσάνυχτα της Τετάρτης.
πηγή:blog.gr
πηγή:blog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.