Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Παραιτήθηκε από βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ο Θωμάς Ρομπόπουλος

Την παραίτησή του από βουλευτής Α' Θεσσαλονίκης του ΠΑΣΟΚ υπέβαλε ο Θ.Ρομπόπουλος, ο οποίος είχε και σύντομη συνάντηση με τον πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο.

Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα ο βουλευτής είχε εκφράσει πρόθεση παραίτησης, ωστόσο, προς τα τέλη της εβδομάδας είχε αλλάξει στάση, λέγοντας ότι θα ανεξαρτητοποιηθεί.

Ο ίδιος είχε θέσει ως καταληκτική ημερομηνία πραγματοποίησης των προθέσεών του τη Δευτέρα.

Πρώτη επιλαχούσα στην Α' Θεσσαλονίκης είναι η Βούλα Τεκτονίδου.


ΠΗΓΕΣ: Newsroom ΔΟΛ, www.newsport.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.