
Μεθυσμένη πολιτεία μοιάζει το Μάντσεστερ από το απόγευμα του Σαββάτου!Η πόλη γιορτάζει το νταμπλ αφού τα «καμάρια» της, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Μάντσεστερ Σίτι, κατέκτησαν πρωτάθλημα και Κύπελλο Αγγλίας αντίστοιχα! Το Δημοτικό συμβούλιο της πόλης έτσι δεν θα μπορούσε να μην δώσει την ευκαιρία στους φίλους των δυο συλλόγων να το γιορτάσουν!Μετά την ισοπαλία της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ κόντρα στην Μπλάκμπερν, που της εξασφάλισε και μαθηματικά το πρωτάθλημα, ο εκτελεστικός διευθυντής του συλλόγου, Ντέβιντ Γκιλ, αποκάλυψε πως ήταν αίτημα χιλιάδων οπαδών να γίνει μία γιορτή στην πόλη ώστε να έχουν την ευκαιρία να αποθεώσουν τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον και τους παίκτες του.
«Το να σπας το ρεκόρ τίτλων στην Αγγλία αποτελεί μεγάλη ημέρα στην ιστορία της ομάδας», τόνισε αρχικά ο Γκιλ, για να αποκαλύψει το μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου του Μάντσεστερ, Σερ Ρίτσαρντ Λιζ, πως η επιθυμία τους θα πραγματοποιηθεί στις 30 Μαΐου: «Είμαστε σίγουροι πως οι οπαδοί θα βγουν για να γιορτάσουν και να αποθεώσουν τους ήρωες τους και ότι η 30η Μαΐου θα είναι αξιομνημόνευτη ημέρα για όλη την πόλη».
Λίγες ώρες αργότερα όμως η συμπολίτισσα Σίτι, ανάγκασε να τον Λιζ να προβεί σε νέα δήλωση, απευθυνόμενους στους οπαδούς των «πολιτών» αυτή τη φορά!
Διαβάστε περισσότερα στο www.onsports.gr /Podosfairo/ Eyrwph
Φωτό από: arisgod.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.