Ο Ολυμπιακός κατέκτησε για δεύτερη διαδοχική χρονιά το κύπελλο Ελλάδας στο μπάσκετ νικώντας τον Παναθηναϊκό με 74-68.
Mε ηγέτη τον Γιάννη Μπουρούση, που πήρε τον Ολυμπιακό από το χέρι και τον οδήγησε στη νίκη και με καθοριστική συμβολή από τους Μαυροκεφαλίδη και Τεόντοσιτς, οι «ερυθρόλευκοι» υπερασπίστηκαν κατά τον καλύτερο τρόπο τον τίτλο που κατέκτησαν πέρυσι και πρόσθεσαν στο παλμαρέ της ομάδας τους το ένατο κύπελλο της ιστορίας τους. Το κύπελλο αυτό αποτελεί και μια τονωτική ένεση στην ψυχολογία τους εν όψει και των play off του πρωταθλήματος της Α1, αφού έκαναν τρεις τις φετινές τους νίκες επί του «αιώνιου» αντιπάλου τους και αποδεικνύουν κατ' αυτόν τον τρόπο ότι έχουν φέτος περισσότερες πιθανότητες από κάθε άλλη χρονιά για να κατακτήσουν το πρωτάθλημα, που τόσο πολύ τους λείπει από το 1997, όταν και το είχαν κατακτήσει για τελευταία φορά.Παράλληλα, ο Ντούσαν Ιβκοβιτς διατήρησε την παράδοση που τον θέλει να έχει το «πάνω χέρι» στις αναμετρήσεις του κόντρα στον κουμπάρο του, Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ο οποίος μπορεί να «συνέφερε» τον Παναθηναϊκό στο τέλος του δεύτερου δεκαλέπτου, αλλά δεν κατάφερε να βρει αντίδοτο στα πικ εν ρολ του Ολυμπιακού στην τελευταία περίοδο του αγώνα. Ο «Ντούντα» κατάφερε να σηκώσει την κούπα χωρίς καν να έχει τη διάθεσή του τον Βασίλη Σπανούλη και το Ράσο Νεστέροβιτς και έστειλε «μήνυμα» στον Ομπράντοβιτς εν όψει των «αιώνιων» μαχών για το πρωτάθλημα της Α1.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.onsports.gr /basket/ Kypello-Elladas
Φωτό από: don-basketblog.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.