Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Eurovision: Πρωτιά για το Αζερμπαϊτζάν, 7η η Ελλάδα

Έληξε ο φετινός διαγωνισμός της Eurovision με την χώρα μας να καταλαμβάνει την έβδομη θέση, με το τραγούδι του Λούκα Γιώρκα και της ελληνικής αποστολής.
Το απόλυτο άριστα, το 12άρι δηλαδή του διαγωνισμού η Ελλάδα το έλαβε μόνο από την Κύπρο, ενώ από 10 βαθμούς μας έδωσαν η Βουλγαρία, η Γερμανία και η Αλβανία. Ρωσία, Σαν Μαρίνο, Αζερμπαιτζάν, Ρουμανία, Ουγγαρία και Βέλγιο έδωσαν 8 βαθμούς στο τραγούδι της Ελλάδας.

 Η χώρα μας έδωσε το άριστά της στη Γαλλία.

ΠΗΓΗ: www.protothema.gr /life-style/Gossip

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.