Σε ένα αεροπλάνο ο πιλότος:
- Βρισκόσαστε στην πτήση 201 για Λονδίνο και θα είμαστε στον προορισμ... Πρόσεχε! Πρόσεχε! Θα πέσει!!
Ακολουθεί ησυχία.
Μετά από 2 λεπτά ξαναμιλά ο πιλότος:
- Συγνώμη για την φασαρία, αλλά μου έριξαν καφέ πάνω μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χάλια έγινε το παντελόνι μου από μπροστά...Πετάγεται ένας επιβάτης και λέει:
- Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έγινε το δικό μου από πίσω...
ΠΗΓΗ : filaki.gr
- Βρισκόσαστε στην πτήση 201 για Λονδίνο και θα είμαστε στον προορισμ... Πρόσεχε! Πρόσεχε! Θα πέσει!!
Ακολουθεί ησυχία.
Μετά από 2 λεπτά ξαναμιλά ο πιλότος:
- Συγνώμη για την φασαρία, αλλά μου έριξαν καφέ πάνω μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο χάλια έγινε το παντελόνι μου από μπροστά...Πετάγεται ένας επιβάτης και λέει:
- Δεν μπορείτε να φανταστείτε πως έγινε το δικό μου από πίσω...
ΠΗΓΗ : filaki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.