Ο Ολυμπιακός όπως ήταν αναμενόμενο νίκησε για τρίτη φορά τον Άρη, «καθάρισε» την σειρά και δείχνει πανέτοιμος για τους τελικούς με τον Παναθηναϊκό.Οι Πειραιώτες επικράτησαν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας των «κίτρινων» με σκορ 87-64.
Δεκάλεπτα: 19-15, 43-39, 72-51, 87-64.
Ολυμπιακός (Ίβκοβιτς): Παπαλουκάς 11 (1), Σπανούλης 13 (1), Πρίντεζης 7 (1), Μπουρούσης 9, Κέσελ 5 (1), Πελεκάνος 3 (1), Μαυροκεφαλίδης 9, Χαλπερίν 15 (3), Γλυνιαδάκης 2, Παπανικολάου 2, Έρτσεγκ 7 (1), Κατσίβελης 4.
Άρης (Σούμποτιτς): Κινγκ 6, Τσαϊρέλης 4, Χατζηβρέττας 14, Χαραλαμπίδης 4, Κασίροφ 16, Κουμπούρας 7 (1), Μπάβτσιτς 9 (1), Χρυσικόπουλος 2, Βεργίνης 2, Μποχωρίδης.
ΠΗΓΗ: www.onsports.gr /basket /A1-Andrwn
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.