Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Αγγελόπουλοι προς οργανωμένους: ΄΄ Κόσμια συμπεριφορά στους τελικούς με ΠΑΟ΄΄

Συνάντηση με τους οργανωμένους φίλους του Ολυμπιακού είχαν μετά το τέλος του αγώνα οι αδελφοί Αγγελόπουλοι και ο Γιώργος Σκινδήλιας εν όψει των τελικών με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό.
Το αντικείμενο συζήτησης ήταν οι επικείμενοι τελικοί με τον Παναθηναϊκό και κυρίως οι εντός έδρας στο ΣΕΦ, όπου οι ιδιοκτήτες της "ερυθρόλευκης" ΚΑΕ τους ξεκαθάρισαν οτι δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να γίνουν τίποτα παρατράγουδα και να χαθεί το πλεονέκτημα έδρας με πιθανόν τιμωρία, όπως προηγούμενες χρονιές.

Αρχικά, έδωσαν συγχαρητήρια για τη συμπεριφορά των φίλων της ομάδας στον τελικό του κυπέλλου και τους ζήτησαν να στηρίξουν την ομάδα μέσα σε κόσμια ατμόσφαιρα και χωρίς ακρότητες, αφού σε μία τέτοια περίπτωση η ομάδα θα ήταν η ζημιωμένη.


ΠΗΓΕΣ: www.sportdog.gr, tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.