Ένας άνδρα ξέχασε το παιδί του στο αυτοκίνητο για 3 ημέρες με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.. Το 22μηνών βρέφος βρέθηκε νεκρό από τον πατέρα του ο οποίος επέστρεψε ύστερα από τρεις ημέρες λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Ο συντετριμμένος πατέρας, καθηγητής κτηνιατρικής, δήλωσε στους αστυνομικούς πως νόμιζε ότι...είχε αφήσει το παιδί του σε νοσοκόμα καθοδόν για την εργασία του. Ο άνδρας συνελήφθη, αρχικά, για ανθρωποκτονία από αμέλεια. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η στάση της μητέρας η οποία δείχνει να κατανοεί τη στάση του άνδρα της. "Θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα. Θα ήθελα να πω σε όλο τον κόσμο ότι ο σύζυγος μου αγαπούσε πολύ την κόρη μας. Ήταν υπόδειγμα πατέρα", πρόσθεσε η γυναίκα η οποία διανύει τον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης της. www.trelokouneli.gr |
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.