Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Ξέχασε το παιδί του στο αυτοκίνητο για 3 ημέρες



   

Ένας άνδρα ξέχασε το παιδί του στο αυτοκίνητο για 3 ημέρες με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο..
 Το 22μηνών βρέφος βρέθηκε νεκρό από τον πατέρα του ο οποίος επέστρεψε ύστερα από τρεις ημέρες λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Ο συντετριμμένος πατέρας, καθηγητής κτηνιατρικής, δήλωσε στους αστυνομικούς πως νόμιζε ότι...


είχε αφήσει το παιδί του σε νοσοκόμα καθοδόν για την εργασία του. Ο άνδρας συνελήφθη, αρχικά, για ανθρωποκτονία από αμέλεια. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η στάση της μητέρας η οποία δείχνει να κατανοεί τη στάση του άνδρα της. "Θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα. Θα ήθελα να πω σε όλο τον κόσμο ότι ο σύζυγος μου αγαπούσε πολύ την κόρη μας. Ήταν υπόδειγμα πατέρα", πρόσθεσε η γυναίκα η οποία διανύει τον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης της.

www.trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.