Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ Ο ΝΕΛΣΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ!!!


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiM5CPvGAbS2Zd95UjKPBYZpdBAf9naSe9PFsUeR4i_3nXbj2xwgFMpnU3hiL3iNODzN0F4FEohZ1gyCFR2hETtAov5iq6PuqJGTlRPEarvdENUt1LiMsCt044zANMZl5mgDCvVvTH3pMp6/s1600/mandela14.jpg
Στην ιδιαίτερη πατρίδα του, το χωριό Κούνου, μετέβη ο πρώην πρόεδρος της Ν. Αφρικής Νέλσον Μαντέλα. Πρόκειται για το πρώτο του ταξίδι εκτός Γιοχάνεσμπουργκ, από τον Ιανουάριο, οπότε βγήκε από το νοσοκομείο, μετά την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας του. 


Ο 92χρονος Μαντέλα, ο οποίος έχει κατ' οίκον ιατροφαρμακευτική φροντίδα σε 24ωρη βάση, ζήτησε την περασμένη εβδομάδα από την οικογένειά του να επισκεφθεί το πατρικό του σπίτι.
 

«Είμαστε χαρούμενοι που είναι τόσο καλά, ούτως ώστε να μπορεί να ταξιδεύει», 
δήλωσε ο πρόεδρος της χώραςΤζέικομπ Ζούμα.


Διαβάστε περισσότερα στο www.tovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.