Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Ξανά ήττα της ΑΕΚ από τον Ολυμπιακό Βόλου (1-0) και στην τελευταία αγωνιστική η ΄΄Ένωση΄΄ κόντρα στον Παναθηναϊκό παίζει τα πάντα!

Ούτε στα πλέϊ οφ και το κίνητρο του Τσαμπιονς Λιγκ δεν στάθηκαν ικανά για να φύγει η ΑΕΚ από τον Βόλο με ψηλά το κεφάλι.
Ο «κακός της δαίμονας», Ολυμπιακός Βόλου επικράτησε με 1-0 με το γκολ του Ντολεζάϊ και μπορεί να κάνει όνειρα για Ευρώπη! Τα ρέστα της θα παίξει η «Ένωση», δίχως τον Δέλλα, με τον Παναθηναϊκό στην τελευταία αγωνιστική για το περιβόητο εισιτήριο των προκριματικών του Τσαμπιονς Λιγκ.

Διαβάστε περισσότερα στο www.sportnet.gr / ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ / Superleague
Φωτό από: inews.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.