Ο ξενιτεμένος γιός στην Αμερική, γράφει στην μαμά του:
-Μαμά, επιτέλους αποκτήσαμε παιδί. Αλλά η γυναίκα μου δεν έχει γάλα και αναγκαστήκαμε να δίνουμε στο μωρό γάλα από μια μαύρη αγελάδα, με αποτέλεσμα, κάθε μέρα που περνάει , το παιδί μας όλο και μαυρίζει.
Και η μητέρα του:
-Γιόκα μου, και εγώ δεν είχα γάλα όταν γεννήθηκες εσύ. Αναγκαστήκαμε να σου δίνουμε γάλα από κατσίκα, αλλά τα κεράτα βλέπω τώρα τα βγάζεις....
ΠΗΓΗ : gelio.gr
-Μαμά, επιτέλους αποκτήσαμε παιδί. Αλλά η γυναίκα μου δεν έχει γάλα και αναγκαστήκαμε να δίνουμε στο μωρό γάλα από μια μαύρη αγελάδα, με αποτέλεσμα, κάθε μέρα που περνάει , το παιδί μας όλο και μαυρίζει.
Και η μητέρα του:
-Γιόκα μου, και εγώ δεν είχα γάλα όταν γεννήθηκες εσύ. Αναγκαστήκαμε να σου δίνουμε γάλα από κατσίκα, αλλά τα κεράτα βλέπω τώρα τα βγάζεις....
ΠΗΓΗ : gelio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.