Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Επιστολή του Θέμου Αναστασιάδη στον ANT1 σχετικά με τις πληρωμές των συνεργατών του στο ΟΛΑ 11

O γνωστός δημοσιογράφος Θέμος Αναστασιάδης με επιστολή βόμβα προειδοποιεί το κανάλι του Αμαρουσίου   πως αν δεν πληρωθούν οι συνεργάτες του, δεν πρόκειται να ξαναβγάλει το "Όλα" στον αέρα.
Όλο το παρασκήνιο και τι δηλώνει άτομο από την παραγωγή της εκπομπής του Θέμου στο Queen. gr
Φωτιές άναψαν για τους ιθύνοντες του προγράμματος. Φωτιές που τους τις άναψε συγκεκριμένα, ο αγαπημένος παρουσιαστής  Θέμος Αναστασιάδης μέσα από μία επιστολή - βόμβα που έστειλε προ ημερών προς την διοίκηση του καναλιού. Μία επιστολή  στην οποία ουσιαστικά προειδοποιεί  χωρίς αστεϊσμούς πως θα σταματήσει το "Ολα 11" αν δεν καταβληθούν τα χρήματα στους συνεργάτες του!

Είναι αλήθεια ότι ο δαιμόνιος δημοσιογράφος, είναι ενοχλημένος με το κανάλι του Αμαρουσίου και απειλεί πως θα πατήσει το off, αν δεν πληρωθούν οι συνεργάτες του. Όλοι  οι συνεργάτες του Θέμου, είναι απλήρωτοι για τέσσερις ολόκληρους μήνες και επειδή ο κόμπος έχει φτάσει στο χτένι, ο Θέμος αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του.

Περισσότερα στο www.queen.gr και στο www.newsport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.