Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Μέσα σε 10 ημέρες από τώρα η Θεσσαλονίκη θα είναι καθαρή δήλωσε ο Γιάννης Μπουτάρης σε συνέντευξη Τύπου

Δέκα ημέρες χρειάζεται ο δήμος για να καθαρίσει η Θεσσαλονίκη από τα σκουπίδια, δήλωσε σήμερα σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου ο δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Μπουτάρης.

Ο κ. Μπουτάρης πρόσθεσε, ότι μέχρι το καλοκαίρι η εικόνα της καθαριότητας στην πόλη θα βελτιωθεί, και μέχρι το τέλος του χρόνου θα είναι «υποδειγματική».

«Τραγική» χαρακτήρισε την κατάσταση (εξοπλισμός, προσωπικό, οργάνωση) ο δήμαρχος και ανέφερε τέσσερις κινήσεις που είναι αναγκαίες να πραγματοποιηθούν για να λυθεί το συντομότερο δυνατό το πρόβλημα με τα απορρίμματα.

Συγκεκριμένα, τόνισε πως πρέπει να αναδιοργανωθούν πλήρως οι υπηρεσίες στον τομέα της καθαριότητας, να αποφασίσει η δικαιοσύνη για τους συμβασιούχους, να βοηθήσουν οι εργαζόμενοι για να καθαρίσει η πόλη και οι πολίτες να κρατούν στα μπαλκόνια τα ανακυκλώσιμα υλικά.

Πηγές¦ http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4624815 και www.newsport.gr - Ελλάδα





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.