Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Διακοπές ρεύματος σε περιοχές της Θεσσαλονίκης

Πολλά προβλήματα δημιουργήθηκαν μετά από βλάβες σε δυο υπόγειες γραμμές τάσης που τροφοδοτούν με ρεύμα...περιοχές του κέντρου και της ανατολικής Θεσσαλονίκης. Εξαιτίας της διακοπής ρεύματος κάτοικοι εγκλωβίστηκαν σε ασανσέρ.
Η Πυροσβεστική
Υπηρεσία δέχθηκε 30 κλήσεις για απεγκλωβισμούς και χρειάστηκε να επέμβει σε 19 περιπτώσεις. Συνεργεία της ΔΕΗ, που έσπευσαν στις περιοχές, εντόπισαν και επιδιόρθωσαν τις βλάβες. Η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε σταδιακά γύρω στις 11 το βράδυ.

Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.