Πολλά προβλήματα δημιουργήθηκαν μετά από βλάβες σε δυο υπόγειες γραμμές τάσης που τροφοδοτούν με ρεύμα...περιοχές του κέντρου και της ανατολικής Θεσσαλονίκης. Εξαιτίας της διακοπής ρεύματος κάτοικοι εγκλωβίστηκαν σε ασανσέρ.
Η Πυροσβεστική
Υπηρεσία δέχθηκε 30 κλήσεις για απεγκλωβισμούς και χρειάστηκε να επέμβει σε 19 περιπτώσεις. Συνεργεία της ΔΕΗ, που έσπευσαν στις περιοχές, εντόπισαν και επιδιόρθωσαν τις βλάβες. Η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε σταδιακά γύρω στις 11 το βράδυ.
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com
Η Πυροσβεστική
Υπηρεσία δέχθηκε 30 κλήσεις για απεγκλωβισμούς και χρειάστηκε να επέμβει σε 19 περιπτώσεις. Συνεργεία της ΔΕΗ, που έσπευσαν στις περιοχές, εντόπισαν και επιδιόρθωσαν τις βλάβες. Η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε σταδιακά γύρω στις 11 το βράδυ.
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.