Για το "Πρωινό mou" μίλησε ο Νίκος Μαστοράκης σε συνέντευξή του στο περιοδικό People.
Δήλωσε πως του αρέσει, καθώς έχει βάλει και ο ίδιος την... "πινελιά" του. «Δε μπορεί να μην μου αρέσει, γιατί τους βοήθησα πάρα πολύ να τη φτιάξουν. Κατά κάποιον τρόπο ήμουν ο κουμπάρος πίσω από την παντρειά. Πίεσα πολύ τη Φαίη, η οποία φοβόταν να το κάνει, ενώ ο Γιώργος το ήθελε από την αρχή. Της είπα να το κάνεις γιατί τα μεγάλα ρίσκα έχουν και μεγάλες ανταμοιβές. Όταν λοιπόν κάνανε την συμφωνία με το Mega, δουλέψαμε πάρα πολύ για να στήσουν αυτό που έστησαν σήμερα, το οποίο αν είχε καλύτερο φωτιστή, σκηνοθέτη και αρχισυντάκτη, έχω την εντύπωση πως θα έκανε σαραντάρια».
πηγή:People

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.