Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

Πόσα πήρε η Τζούλια για το νέο της dvd;

Το νέο DVD της Τζούλιας Αλεξανδράτου έχει κυκλοφορήσει εδώ και λίγες ημέρες και όπως αναμενόταν έχει γίνει ανάρπαστο στο διαδίκτυο.
Τόσο ο παραγωγός του όσο και η πρωταγωνίστρια είναι κάτι περισσότερο από σίγουρο πως θα πλουτίσουν. ο Δημήτρης Σειρηνάκης σε συνέντευξή του στο "Πρώτο Θέμα" αποκάλυψε πως η Τζούλια θα αμειφθεί -άκουσον, άκουσον- με 150.000 ευρώ!

πηγή:Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.