Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011

"Κόβεται" το "Με το δεξί"...

"Κόβεται" σύμφωνα με πληροφορίες το "Με το δεξί" αφού δε φαίνεται να αποδίδει τα προσδοκώμενα στο κανάλι του Αμαρουσίου.
Έτσι τα επεισόδια θα σταματήσουν να προβάλλονται από το Μάρτη αλλά δεν αποκλείεται να συνεχιστούν από τη νέα τηλεοπτική χρονιά αφού ο παρουσιαστής Σπύρος Σούλης έχει πάρει διαβεβαίωση από το σταθμό ότι θα συνεχίσει και του χρόνου.


πηγή:markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.