Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ετοιμάζει βαλίτσες η Ελένη Καρποντίνη για Αργεντινή

Για επαγγελματικούς λόγους και όχι για διακοπές πρόκειται να βρεθεί στη μακρινή Αργεντινή η Ελένη Καρποντίνη, ενώ θα παραμείνει εκεί για τριάντα πέντε μέρες.
Η νεαρή παρουσιάστρια, σύμφωνα με την Espresso, θα παραμείνει στην παρουσίαση του «Wipe Out», το οποίο θα συνεχίσει για δεύτερη σεζόν. Τα γυρίσματα του «Wipe Out 2» θα ξεκινήσουν το Μάρτιο και οι λάτρεις των extreme sports θα τεστάρουν τις αντοχές τους στην Αργεντινή.

Ωστόσο, λόγω του χρονικού διαστήματος που θα είναι εκτός Ελλάδος δεν θα μπορέσει να συμμετάσχει στο green room του «Dancing with the stars 2».

πηγή:markos.tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.