Μία ανάσα από τον τελικό του και το Next Top Model έπρεπε να αποχωρήσει μία παίκτρια.
Όμως χτες έγινε η ανατροπή και μία από τις δύο παίκτριες που είχαν μείνει στο τέλος ανακοίνωσε μόνη της πως θέλει να φύγει καθώς όπως είπε τον τελευταίο καιρό έχει χάσει τον ευατό της. Ο λόγος για την Τζέσικα που είπε πως δεν αντέχει άλλο και αποχώρησε οικειοθελώς.Όμως σύμφωνα με την παρουσιάστρια Βίγυ Καγιά η παίκτρια θα έφευγε έτσι και αλλιώς αφού αυτήν είχαν αποφασίσει οι κριτές να διώξουν από το ριάλιτι μοντέλων...
πηγή:markos-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.