Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Ποιά παίκτρια αποχώρησε από το Next Top Model;

Μία ανάσα από τον τελικό του και το Next Top Model έπρεπε να αποχωρήσει μία παίκτρια.
Όμως χτες έγινε η ανατροπή και μία από τις δύο παίκτριες που είχαν μείνει στο τέλος ανακοίνωσε μόνη της πως θέλει να φύγει καθώς όπως είπε τον τελευταίο καιρό έχει χάσει τον ευατό της. Ο λόγος για την Τζέσικα που είπε πως δεν αντέχει άλλο και αποχώρησε οικειοθελώς.

Όμως σύμφωνα με την παρουσιάστρια Βίγυ Καγιά η παίκτρια θα έφευγε έτσι και αλλιώς αφού αυτήν είχαν αποφασίσει οι κριτές να διώξουν από το ριάλιτι μοντέλων...

πηγή:markos-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.