Μετά το "Dancing with the stars" όπου ήταν αντίπαλοι, τώρα θα... χορέψουν παρέα στο τηλεοπτικό τοπίο. Μέχρι στιγμής πάντως πέφτουν κατάχαμα από τα γέλια! Ήδη το αντρικό τηλεοπτικό δίδυμο έχει "ταλαιπωρήσει" αρκετούς συμπολίτες μας στον Πειραιά στήνοντας τις πλάκες του. Το υλικό που έχει συγκεντρωθεί καλύπτει τις δύο εκπομπές. «Φανταστική εμπειρία, με έπιασε πονοκέφαλος από το γέλιο στα πρώτα γυρίσματα» εξομολογήθηκε ο Σάββας Μπούμπουρας στην εφημερίδα Espresso.
Tα γυρίσματα μπορεί να είναι πολύωρα, ωστόσο οι δύο παρουσιαστές δεν κουράζονται καθόλου.
πηγή:markos.tv
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.