Η Γιολάντα Διαμαντή μίλησε στο «Super Star» της Χριστίνας Λαμπίρη για το γάμο της αλλά και την τηλεόραση.
Για το σύζυγό της: «Το γεγονός ότι παντρεύτηκα είναι η μεγαλύτερη ευλογία απʼ όλες. Έχω βρει έναν άνθρωπο που με ξέρει καλά και με ανέχεται. Με δάμασε, ό,τι θέλει με κάνει».
Για τον Βαγγέλη Περρή:
«Νομίζω πως ταιριάξαμε και τον ξέρω από πάντα. Ξέρει τα πάντα για μένα. Τον εμπιστεύομαι και είναι καρατσεκαρισμένος. Του κάνω τα χειρότερα και δεν προλαβαίνει να κάνουμε τίποτα γιατί είμαστε γενικά ως οικογένεια πολύ της φάρσας. Κάνουμε και χοντράδες».
Τι βλέπει στην τηλεόραση;
«Το "ΌΛΑ" γιατί δεν μπορώ να ζήσω χωρίς τον Βαγγέλη. Έτσι κι αλλιώς, θέλω να βλέπω τους δικούς μου ανθρώπους να κάνουν επιτυχία, να πάνε καλά. Βλέπω το "Βράδυ" με τον Πέτρο Κωστόπουλο, βλέπω το "Νησί" και Λαζόπουλο. Βλέπω και το "7" με τη Μαρία Σταματέρη, γιατί είναι φίλη μου αλλά και το "Next Top Model"».
Για την Ευγενία Μανωλίδου:
«Δεν έχει τύχει να δω την εκπομπή της. Πάντως, για να τη διεκδικούν δύο κανάλια είναι άξια και κάνει καλά τη δουλειά της».
Για τις πρωινές εκπομπές:
«Αποσπασματικά τις βλέπω πρωινές εκπομπές. Αν έπρεπε να δω κάτι θα επέλεγα Φαίη Σκορδά με Γιώργο Λιάγκα. Είναι φρέσκα παιδιά και η Φαίη μʼ αρέσει, είναι ωραία κοπέλα».
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.