Η κάμερα της εκπομπής «Πρωινό Mou» εντόπισε τη Σοφία Αλιμπέρτη σε μία έξοδό της. Η γνωστή παρουσιάστρια αναφέρθηκε στο πού θα γιορτάσει τα Χριστούγεννα αλλά και στο αν έχει κάποια σχέση.
«Είμαι μόνη, τελεία και παύλα, και είμαι μια χαρά», ήταν η απάντηση της Σοφίας Αλιμπέρτη όταν ρωτήθηκε από τη δημοσιογράφο αν έχει κάποια σχέση αυτή την περίοδο.
Όσον αφορά το πώς θα περάσει τις μέρες των Χριστουγέννων, η Σοφία απάντησε: «Δεν ξέρω πού θα πάω διακοπές. Περιμένω το γιο-φαντάρο. Ό,τι πει ο γιος-φαντάρος αυτό θα κάνω και εγώ».πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.