Ακριβώς τα μεσάνυχτα της Πέμπτης ξεκίνησε ένα ακόμα «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλου με πρώτο καλεσμένο τον Βασίλη Καρρά ο οποίος μίλησε για την γυναίκα του, τον τρόπο με τον οποίο ηρεμεί αλλά και τις απαγωγές που βίωσε ενώ ανέβηκε στην σκηνή του στούντιο και μαζί με τις «48 Ώρες» ερμήνευσε νέες και παλιές επιτυχίες του.
Για τη σύζυγό του:
«Για να λέμε και στα παιδιά την αλήθεια πάντα η γυναίκα κάνει στο σπίτι κουμάντο. (...) Είχα μια ντίσκο στην δεκαετία του 70 –την «Μαριλού». Εκεί γνώρισα και την γυναίκα μου. Η καψούρα δεν έχει σύνορα δεν έχει δρόμο είναι γεμάτος αγκάθια και τον περπατάς».
Για τις απαγωγές που έχει ζήσει:
«Με απήγαγαν δύο φορές στην καριέρα μου. Με πήραν με τσουβάλια από τσιμέντα κομμένα. Μέσα στα κομμένα τσουβάλια είχαν τα πιστόλια και με πήγαν σε ένα παλιό κτίριο σʼ ένα χωριό και με κρατούσαν για να μην τραγουδήσω. Η δεύτερη ήταν διαφορετική είχε άλλα όπλα. Στην μαγκιά δεν χωράει μαγκιά. Θέλει έναν ωραίο λόγο να ποτίσει τον εγκέφαλο του άλλου ανθρώπου. Είχα πάνω μου 100 χιλιάρικα και τους ζήτησα να κρατήσω τις 10 (χιλιάδες δραχμές) μόνο για να βάλω βενζίνη να επιστρέψω σπίτι μου. Ήταν πολύ ωραίοι άνθρωποι».
Για το πώς ηρεμεί:
«Σʼ αυτή την ζωή δεν είμαι τίποτα. Προσπάθησα όμως να πάρω διάφορα πράγματα, πράγματα που μπορεί να με ηρεμήσουν. Προσπαθώ να ηρεμήσω πολλά χρόνια. (...) Όταν γράφω, δεν ξέρω να γράφω, μόνο αυτά που ξέρω. Δεν με νοιάζει αν θα με κρίνει ο άλλος. Όταν ζωγραφίζω, χωρίς να θέλω να δείξω το έργο μου σε κάποιον άλλον, το κάνω για μένα γιατί ταξιδεύω μ αυτό τον τρόπο».
Για το «Πάρκο της Ειρήνης»:
«Είναι ένα πάρκο που μακάρι να μπορούσα να το κάνω δημόσιο. Δεν ξέρω γιατί αυτό το πάρκο δεν έχει προχωρήσει στην πόλη μου. Θέλω να πω πως ένα πάρκο σαν αυτό έχουμε πολύ λίγα στην Ελλάδα. Είναι κατάθεση ψυχής για μένα, και το τελευταίο ευρώ που είχα το κατάθεσα εκεί μέσα. Δεν με νοιάζει που θα μείνει αυτό, σε μένα ή στην πόλη, αλλά για να μείνει στην πόλη θα ήθελα να βοηθήσει και η πόλη. Δεν μετανιώνω, συνεχίζω να βαράω γροθιά στο μαχαίρι. Θα μπορούσα να πάρω στην Αγγλία και την Αμερική ένα χώρο και να οικονομάω καλά, αλλά εγώ το έκανα γιατί αγαπάω την πόλη μου!».
Για τον Μπουτάρη και τον Μητροπολίτη Άνθιμο:
«Ο μπαρμπα-Γιάννης μʼ αρέσει γιατί βαράει γροθιά στο μαχαίρι. (...) Μην μου βάζεις να πω πράγματα που δεν μ αρέσουν. Μπορεί να έκανε ένα λάθος ο Μητροπολίτης και αυτός άνθρωπος είναι. Μπορεί να ήταν οξύθυμος. Ανθρώπινο λάθος ήταν».
Για τις καταχρήσεις:
«Δεν δέχομαι την λέξη αλκοολισμο γιατί όλοι κρυφά ή φανερά κάναμε όλες τις μαλακίες του κόσμου. Δεν κατηγορώ κανέναν γιατί όταν κλείνει η πόρτα του σπιτιού μου μπορώ να κάνω ότι θέλω».
πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.