Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΒΙΚΥ ΚΑΓΙΑ:Ο διάλογος με την Άντα Λιβιτσάνου στο Twitter

Η Βίκυ Καγιά συνεχίζει τα γυρίσματα για το «Next Top Model», αλλά δεν χάνει την ευκαιρία να ανεβάζει φωτογραφίες και να εκφράζει τις σκέψεις της στο Twitter.


Χθες το μεσημέρι μάλιστα είχε ένα διάλογο με την Άντα Λιβιτσάνου –άλλη μία διάσημη που έχει εδώ και καιρό λογαριασμό στη γνωστή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης- σχετικά με ένα συμβάν στην καθημερινή ζωή της διάσημης ηθοποιού. Συγκεκριμένα, η Άντα Λιβιτσάνου έγραψε: «Μάλιστα .. Χτες είχαμε τον ευγενικό ταξιτζή, σήμερα έχουμε τον αρχοντοχωριάτη με το κινητό και την κουφαμάρα!! Jesus!!».
Η Βίκυ Καγιά της απάντησε γράφοντας: «Μη δίνεις σημασία, γιατί θα τρελαθείς. Ευγένεια, σπάνιο πράγμα στην εποχή μας». Η απάντηση της Άντας σε αυτήν τη διαπίστωση της γνωστής παρουσιάστριας ήταν: «Το τρομερό είναι ότι όλοι σέβονται και κάθονται σούζα στους αγενείς σε αυτή τη χώρα! Η αγένεια και η "αξεσιά" είναι κύρος !!!».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.