Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΣΠΥΡΟΣ ΣΟΥΛΗΣ:Επιστρέφει «Με το Δεξί»

Μετά την επιτυχία που σημείωσε πέρσι, ο Σπύρος Σούλης επιστρέφει σήμερα στη συχνότητα του AΝΤ1 για να ευχηθεί και πάλι «Με το Δεξί» (στις 21.00).

Την προηγούμενη σεζόν (από 27 Μαρτίου έως 26 Ιουνίου), ο αρχιτέκτονας βοήθησε περισσότερες από δέκα οικογένειες να αποκτήσουν ένα καινούριο σπίτι.

Στην πρώτη εκπομπή του Βʼ κύκλου, ο Σπύρος Σούλης και η ομάδα του επισκέπτονται μια αγροτική οικογένεια στη Νέα Μάκρη, που το σπίτι τους αντιμετωπίζει προβλήματα μόνωσης και υγρασίας, που επιδεινώνονται εξαιτίας των σπασμένων τζαμιών.
Ο αρχιτέκτονας όμως, βάζει τα δυνατά του για να τους παραδώσει το σπίτι των ονείρων τους, που θα διαθέτει μάλιστα και κήπο.
Στην πρεμιέρα θα δούμε ως σπέσιαλ καλεσμένο τον Σάββα Πούμπουρα.
Να σημειώσουμε ότι μέχρι σήμερα οι αιτήσεις που έχει συγκεντρώσει η ομάδα παραγωγής της εκπομπής ανέρχονται περίπου στις τέσσερις χιλιάδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.