Η Ελένη Φουρέιρα μίλησε στην εκπομπή «Super Star» της Χριστίνας Λαμπίρη για τη συνεργασία της με τη Νατάσα Θεοδωρίδου, την οικογένειά της αλλά και την «πονηριά» που χρειάζεται να έχει κάποιος που κινείται στο χώρο της σοουμπίζ.
Για τη Νατάσα Θεοδωρίδου: «Πριν τη γνωρίσω έλεγα ότι είναι μεγάλος καλλιτέχνης και δεν θα 'χουμε πολλά “πάρε δώσε”. Πλέον έχω καταλάβει πόσο ακομπλεξάριστη είναι, πόσο αγαπάει αυτό που κάνει. Την αγαπάω πολύ και το ξέρει. Δεν είναι απλό να φεύγει εκείνη από τη σκηνή και αμέσως μετά να βγάζει εμένα».
Για την οικογένειά της: «Απʼ την πρώτη στιγμή που αποφάσισα να το κάνω αυτό ήταν στο πλάι μου. Με στηρίζουν και είναι μαζί μου. Δεν ξέρω αν αυτό που κάνω είναι το σωστό αλλά είναι αυτό που σίγουρα θέλω να κάνω και το αγαπώ. Για το μοναδικό πράγμα που νιώθω ενοχές απέναντί τους είναι που δεν είμαι κοντά τους και δεν τους βλέπω τόσο συχνά».
Η Ελένη μιλώντας για το χώρο στον οποίο κινείται είπε ότι «έχω πάθος και αγάπη γιʼ αυτό που κάνω αλλά δεν έχω πονηριά που μάλλον θα έπρεπε».
Τέλος, δήλωσε πως η στάση των γυναικών απέναντί της είναι ιδιαίτερα θετική και αυτό την έχει ξαφνιάσει. «Έχω θαυμασμό από γυναίκες και δεν συμβαίνει συχνά. Στην αρχή μου φαινόταν περίεργο».πηγή:Super Star

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.