Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΙΔΑΚΗΣ:«Πρώτη φορά είμαι ερωτευμένος με άντρα»

Ο Γιάννης Σαββιδάκης μίλησε στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» για την καριέρα του, που πλέον δεν έχει όλα τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της, το σκάνδαλο που είχε σκεφτεί και ποτέ δεν δημιούργησε, ενώ εξήγησε και με ποιον άντρα είναι ερωτευμένος.

«Ο κόσμος πιστεύει ότι άνθρωποι που δεν εμφανίζονται στην τηλεόραση είναι πεθαμένοι και δεν ισχύει αυτό. Αυτή την περίοδο είμαι πολύ κοντά στο να κυκλοφορήσω ένα single στα ελληνικά, ετοιμάζω έναν ξένο δίσκο σε μουσική και στίχους δικούς μου, ενώ έχει ανοίξει και μια πόρτα για καριέρα στην Ιταλία» ξεκαθάρισε ο τραγουδοποιός.
«Η αλήθεια είναι πως είχα σκεφτεί να κάνω κάτι για να επιστρέψω στη δημοσιότητα» είπε και εξήγησε τι ήταν αυτό: «Μου πέρασε να δημιουργήσω ένα σκάνδαλο αλλά δεν το έκανα. Αν το είχα κάνει, ακόμα θα μιλούσαν γιʼ αυτό».
Τέλος, ο Γιάννης Σαββιδάκης μίλησε για το γιο του: «Όσο περνάει ο καιρός με ένα παιδάκι, ερωτεύεσαι πιο πολύ. Πρώτη φορά είμαι ερωτευμένος με άντρα. Ή πολύ ρομαντικός είμαι και φαίνεται μέσα από τα τραγούδια μου, ή είμαι ένας τεράστιος απατεώνας».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.