Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΟΧΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΩΣ ΛΥΤΡΑ;

Η Ελληνοκαναδέζα τραγουδίστρια «πεθαίνει» για ζαχαρωτά!

Guilty pleasure

«Οι καραμέλες. Πάω στο Village Cinemas και αγοράζω τεράστιες σακούλες. Έχω εμμονή με τη ζάχαρη. Και το βράδυ που πάω να ξαπλώσω, παίρνω τη σακούλα με τα ζαχαρωτά μαζί μου!».


Πιάτο μαγειρικής
«Μου αρέσει πολύ να μαγειρεύω. Κάτι που κάνω πολύ ωραία είναι φιλέτο σολομού στο φούρνο με λεμόνι και ρίγανη και από πάνω κάππαρη!».

Συνεργασια των ονειρων μου «Με τον Αντώνη Ρέμο. Ξεφτιλίστηκα όταν πήγα να τον δω... Ανέβηκα στην πίστα και φώναζα ότι τον αγαπάω. Εκείνος έλεγε “Μάρω, ντρέπομαι”»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.