Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ:«Θα μπω αύριο στο νοσοκομείο»

Λίγο πριν από το κλείσιμο της σημερινής της εκπομπής, η Ελεονώρα Μελέτη αποχαιρέτησε το τηλεοπτικό κοινό λέγοντας πως ανανεώνει το ραντεβού της μαζί τους για τη Δευτέρα, αφού θα χρειαστεί να λείψει 2 μέρες από την εκπομπή για λόγους υγείας.


«Επειδή ακούω και διαβάζω πολλά για μένα και την υγεία μου, να σας πω πως είμαι καλά. Οι συναναστροφές που έχω με τα νοσοκομεία τα τελευταία 2 χρόνια, δεν ήταν τόσες σε όλη μου τη ζωή. Μη φοβάστε όμως, είμαι καλά. Θα μπω αύριο το πρωί για μία επέμβαση ρουτίνας, αλλά θα πρέπει να βρίσκομαι στο κρεβάτι μετά για 2 μέρες, οπότε θα με κρατήσει μακριά από την εκπομπή, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είναι κάτι σοβαρό», είπε η ίδια στην κάμερα και συμπλήρωσε: «Τα ηνία της εκπομπής όμως αυτές τις μέρες θα έχει ο Θέμης και από εσάς αυτό που θέλω είναι να μου προσέχετε τα παιδιά μου που θα μου λείψουν».

πηγή:yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.