Αρκετοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ έκριναν ότι οι κ. Θ.Ρουσόπουλος και Γ.Βουλγαράκης δεν είναι ένοχοι για το σκάνδαλο του Βατοπαιδίου.
Ουσιαστικά πήγαν κόντρα στο πόρισμα του κόμματός τους.Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας της ολομέλειας της Βουλής, μόνο οι κ.κ. Μπασιάκος ,Δούκας και Κοντός παραπέμπονται στο Δικαστικό Συμβούλιο,για ηθική αυτουργία στο αδίκημα της απάτης.
Συνολικά ψήφισαν 184 βουλευτές ,με απουσία όλων των βουλευτών της ΝΔ και του ΛΑΟΣ και υπήρξαν και 15 απουσίες βουλευτών.
protothema.gr
Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010
Αθώοι για το Βατοπαίδι, Ρουσόπουλος, Βουλγαράκης
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.