Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΕΤΑ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΤΗ ΡΟΜΑ ΜΕ 71-86!

Μια σοβαρή εμφάνιση του Ολυμπιακού στη Ρώμη απέναντι στη τοπική ομάδα, έδωσε μια εύκολη νίκη με 15 πόντους διαφορά.

Οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ από την αρχή του παιχνιδιού πήραν τον έλεγχο και με μπροστάρηδες τους κορυφαίους σε απόδοση και πόντους Μπουρούση, Τεόντοσιτς και Μαυροκεφαλίδη που πέτυχαν 16,15 και 12 πόντους αντίστοιχα.
Παράλληλα, ο Ολυμπιακός έκανε τη πρώτη εκτός έδρας νίκη και μάλιστα με επιβλητικό τρόπο και πιο εύκολα απ΄ ότι δείχνει το τελικό σκόρ.Και απολαμβάνει μόνος πρώτος τη κορυφή του Β΄ ομίλου,καθώς η Ρεάλ Μαδρίτης έχασε από τη Σαρλερουά στο Βέλγιο.

 Τα δεκάλεπτα : 18-24,40-53,55-68,71-86
Ρόμα (Μπονιτσιόλι): Τζιακέτι 2, Σμιθ 7,Ουάσινγκτον 9, Βιτάλι 5, Κροσαριόλ 17, Τραορέ 7, Ντατόμε 6, Τζέντοβιτς 5, Ντάσιτς,Χέιτβελτ 13.
Ολυμπιακός(Ίβκοβιτς) : Νεστέροβιτς 8, Σπανούλης 14, Μπουρούσης 16, Κέσελ 6, Μαυροκεφαλίδης 12,Νίλσεν 5, Παπανικολάου, Έρτσεγκ,Τεόντοσιτς 15, Κατσίβελης,Χαλπερίν 7, Λούκας 3.

Πηγή: www.sport-fm.gr
Φωτό από redchampion.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.