Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Μετά την ολοκλήρωση της πορείας πρός την Αμερικανική Πρεσβεία,είχαμε δακρυγόνα και συλλήψεις

Ο πολιτικός κόσμος και πολλοί πολίτες τίμησαν τη μνήμη των θυμάτων του Πολυτεχνείου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.